Witam wszystkich odwiedzających moje Zabawy z nitką, i piękne dziewczęta i nadobne panie, szacowne starsze panie, a i panów jeśli tacy tu zaglądną.

niedziela, 4 listopada 2012

Śpiworek.
Życie wymusza na nas praktyczne rozwiązania.

Kiedy mój wnusio był mniejszy  układaliśmy go do spania w praktycznym śpiworku.Śpiworek uszyty jest  z bawełny i podszyty flanelką. Żeby było wiadomo do kogo należy, przyszyłam patchworkowe imię.
Dla wygody spiworek zapina się na zamek błyskawiczny, a na ramionkach na rzepy.

Teraz gdy jest doraz zimniej uszyłam następny śpiworek, juz bardziej "dorosły", z cieplutkiego polaru.

 Zamek  wszyty jest już z przodu i można nie tylko wykorzystać taki śpiworek do snu, ale też na spacer.
Wykroje do śpiworków są bardzo proste, opracowuję je sama i jesli któraś z Mam chce sama uszyć je dla swojego maluszka, chętnie udostępnie.

2 komentarze:

  1. świetne:) ma chłopak szczęście że ma taką babcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosia już się nie da zapiąc w śpiworku :(
    A śpiworki fajna sprawa!!

    OdpowiedzUsuń