Witam wszystkich odwiedzających moje Zabawy z nitką, i piękne dziewczęta i nadobne panie, szacowne starsze panie, a i panów jeśli tacy tu zaglądną.

czwartek, 15 stycznia 2015

Na czerwono

 Zabrałam się do szycia torebek. Tak sobie pomyślałam, że jednak najlepiej czuje się szyjąc i haftując.

.Do Walentynek daleko , ale coś mnie "wzięło" na czerwono. I powstały takie letnie (może to pod wpływem wiosennej pogody za oknem), czerwone torebki. Są uszyte z surowego lnu, z dodatkiem czerwonego płócienka.
 
Duża torba 38x42 cm z jednym paskiem na ramię, z kieszonkami po bokach i w środku tez wszyłam kieszonki. Do torby taki śmieszny portfelik, chociaż raczej ja wrzucę tam klucze, których jak wiadomo zawsze się szuka.

 







 portfelik ma wymiary  10 cm x 10 cm


 I mieści się w kieszonce

Mniejsza torebka ma wymiary 30 cm x 30 cm 



I wystarczyło na zwykłą torbę na zakupy (ekologiczną).

2 komentarze:

  1. Cudowne pomysły i efekty końcowe je zwieńczające :)

    Spotkałyśmy się w czerwcu tego roku w Informacji Turystycznej w Biskupinie :) Miło było Panią poznać :)

    OdpowiedzUsuń