Witam wszystkich odwiedzających moje Zabawy z nitką, i piękne dziewczęta i nadobne panie, szacowne starsze panie, a i panów jeśli tacy tu zaglądną.

czwartek, 18 kwietnia 2013

Spacer w słońcu

Postanowiłam trochę poleniuchować. Odłożyć odpisywanie na listy, prace domowe, naukę i moje robótki. Wsiadłam w tramwaj i pojechałam na spacer.
Spacerowałam po takim miejscu;



Czy uwierzycie że jest to centrum Krakowa? Rzeczka Wilga płynąca głebokim jarem a wpadajaca do Wisły pod Skałką. I nie jest to wykadrowane zdjęcie, naprawdę zakątek nie do końca tknięty ręką człowieka.
Trawa jeszcze nie jest soczyście zielona,

i kwiatków też niewiele znalazłam, trochę żółciło sie od podbiału


 i gdzie niegdzie można znaleźć wiosnówkę

 A tę szeroką przestrzeń można odnależć pomiędzy Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach, a

miejscem do którego prowadzi ten drogowskaz.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz